Kotitalousopettajien liitto

Kotitalousopettajien liitolle uusi toiminnanjohtaja

Kotitalousopettajien Liitto – Hushålsslärarnas förbund ry on 8.12.2019 pitämässään liittohallituksen kokouksessa valinnut yksimielisellä päätöksellä seuraavaksi toiminnanjohtajakseen DI Tarkko Nuutisen.

Nuutinen on työskennellyt liittoympäristöissä jo noin 15 vuotta, osan ajasta viestinnästä ja koulutuksesta vastaten. Nuutisella on myös vahva kokemus taloushallinnosta ja toiminnan kehittämisestä. Dipolomi-insinööritutkinnon lisäksi Nuutisella on tutkinto mallistojohtamisesta, sekä opintoja projekti- ja henkilöstöjohtamisesta. Hän aloittaa tehtävässään 1.1.2019.

Kotitalousopettajien liitto työskentelee kotitalousopetuksen ja -alan kehittämiseksi. Liiton tarkoituksena on luoda yhteishenkeä ja lisätä yhteenkuuluvuutta eri toimialoilla työskentelevien kotitalousopettajien ja alan ammatillisten opettajien kesken, työskennellä kotitalouden aseman edistämiseksi ja tukea jäsenyhdistystensä toimintaa sekä parantaa jäsenistön ammatillista, koulutuksellista, taloudellista ja yhteiskunnallista asemaa. Liitto toimii yhteistyössä lähialojen järjestöjen sekä ammatti- ja työmarkkinajärjestöjen kanssa. Liiton pääasiallinen tiedotuskanava on Kotitalous-verkkolehti. Jäseniä liitolla on noin 1300 ja jäsenyhdistyksiä 20 eri puolella Suomea.

Lisätietoja:

puheenjohtaja@kotitalousopettajat.fi