Mainostajien Liitto

Mainostajien Liiton hallitus uudistuu – mukaan kaksi CDO:ta

Mainostajien Liiton vuosikokouksessa 20.3.2018 valittiin uudet jäsenet liiton hallitukseen erovuoroisten tilalle. Kokoonpanoon liittyvät Anni Ronkainen, Kesko; Kati Sulin, DNA; Pekka Tennilä, Altia ja Tommi Tervanen Kotipizza Group. Tuore hallitus kokoontuu lähiaikoina ja valitsee keskuudestaan uuden puheenjohtajan.

– Uudessa hallituksessa istuu nimekkäitä ja kannuksensa jo ansainneita johtajia, jotka tunnetaan vahvasta brändi- ja digiosaamisestaan. Näitä tarvitaan, kun Mainostajien Liitto suuntaa kohti tulevaisuutta. Liiton uuden strategian mukainen palvelulupaus jäsenistölle on olla ”Väylä tulevaisuuteen”. Muutoksen alullepanossa isossa roolissa on ollut hallituksen entinen puheenjohtaja Tommi Rytkönen. Häntä haluan tässä kohtaa kiittää pitkäjänteisestä työstä, sanoo toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki.

Mainostajien Liiton hallitus 2018

Pekka Horo, toimitusjohtaja, Microsoft

Antti Korpiniemi, toimitusjohtaja, Berner

Riikka Laine-Tolonen, liiketoimintajohtaja, Nordea

Elisa Markula, toimitusjohtaja, Tikkurila
Esa Rautalinko, toimitusjohtaja, Örum

Anni Ronkainen, Chief Digital Officer, Kesko
Ulla Sav
én, toimitusjohtaja, Orkla Care

Elli Siltala, johtaja, Valio

Kati Sulin, Chief Digital Officer, DNA

Pekka Tennilä, toimitusjohtaja, Altia

Tommi Tervanen, toimitusjohtaja, Kotipizza Group
Veli-Pekka Ääri, johtaja, SOK
Liiton toimitusjohtaja on Riikka-Maria Lemminki.

Lisätiedot:
Riikka-Maria Lemminki, p. 040 578 1974, riikka-maria.lemminki@mainostajat.fi

www.mainostajat.fi
Mainostajien Liitto edustaa markkinoijia ja brändinrakentajia. Noin 400 jäsenyrityksemme panostukset ovat 80 prosenttia markkinointiviestinnän panostuksista Suomessa. Monipuoliset neuvontapalvelumme, julkaisut ja tapahtumat auttavat jäseniämme menestymään. Olemme myös eturivissä kehittämässä hyvää kauppatapaa, vastuullista markkinointia sekä markkinoinnin tehokkuutta Suomessa.

Mainostajien Liitto