Menevä Oy

Sadat taksiyrittäjät ja -kuljettajat kokoontuvat 1.7. starttaamaan uuden taksilain yhteisellä illanvietolla

Taksiyrittäjät ja taksialaan liittyvät toimijat järjestävät taksialalla ainutlaatuisen yhteisen illanvieton Helsingin Öljysäiliö 468:ssa uuden taksilain astuessa voimaan 1.7.2018. Tapahtuma on kaikille taksialalla toimiville avoin. Tilaisuuteen on ilmoittautunut satoja taksiyrittäjiä ja -kuljettajia ympäri Suomea.

Taksilain muutos 1.7.2018 on merkittävä tapahtuma, joka koskettaa kaikkia suomalaisia taksialalla toimivia. Huolimatta siitä, että tulevaisuudessa on paljon epävarmuutta, halutaan taksialan satavuotista historiaa kunnioittaa murroshetkellä.

Mukaan vapaamuotoiseen illanviettoon on kutsuttu taksialan yrittäjät, taksinkuljettajat, toimihenkilöt ja alan sidosryhmät. Taksialalla ennennäkemätön yhteisjuhla tarjoaa erinomaiset puitteet avoimelle keskustelulle ja avaa mahdollisuuden muistella menneitä ja suunnitella tulevaa yhdessä alan asiantuntijoiden kesken. Paikan päällä on oiva mahdollisuus kuulostella tuoreeltaan taksialan vapautumiseen liittyviä mielipiteitä ja arvioita siitä, miten kukin kokee tämän vaikuttavan omaan toimintaansa.

Tilaisuus tarjoaa myös medialle ainutlaatuisen alustan tavata näin moni taksialan toimija ympäri Suomea samaan aikaan ja samassa paikassa. Uskomme, että ammattilaiset ovat juttutuulella ja tarjoamme hyvän mahdollisuuden tulla paikan päälle tapahtumaan vaihtamaan ajatuksia 1.7. klo 16.00 lähtien.

Tapahtuma on juhlavieraille maksuton sisältäen myös tarjoilun. Illan ohjelma sisältää mm. puheenvuoroja, buffet-illallisen, musiikkiesityksiä ja järjestävien yritysten tapahtumapisteitä.

Tapahtuman järjestäjinä toimivat illanvieton sponsoroivat yritykset yhdessä. Mukana muun muassa Veho Oy, Korsisaari Oy, Menevä Oy, Metroauto / Toyota Airport & Itäkeskus, TH-Autolaite, Mr. Taxi Oy, Bilia Oy Ab, K Caara Oy, OP Helsinki, Ilmarinen ja OP Yrityspankki rahoitusyhtiöpalvelut, autoliikennekanava sekä A-vakuutus.

***

Tapahtuman paikka ja aika

sunnuntai 1.7.2018 klo 16:00–22:00

Öljysäiliö 468, Koirasaarentie 35, 00590 Helsinki