Grail Group Oy

Skanssissa joka päivä on pelipäivä

Grail Group yhdessä Skanssin kauppakeskuksen kanssa järjestää keväällä 2018 uudenlaisen pelipop-upin. Avoin ja ilmainen Pelitila kutsuu kaikki peleistä kiinnostuneet kokeilemaan kilpapelisuosikkeja sekä konsolien uutuusjulkaisuja jokaisena päivänä. Ovet aukeavat 2.3.2018 – tervetuloa!

Pelitilan lähtökohtana on Skanssin pyrkimys tarjota innostavia kokemuksia kauppakeskuksen kävijöille ja sen ohjelmasisällöstä vastaa Grail Group. Tilan tehokkaat peli-PCt ovat Jimm’sin parhaista komponenteista taidolla rakentamia ja parhaista komponenteista taidolla rakentamia ja näyttöinä toimivat uusimmat, pelaamiseen optimoidut, Samsungin QLED Gaming Monitorit. Lisälaitteet kuuluvat Trust Gamingin tuotteiden sarjaan, jonka tarkoituksena on rakentaa tulevaisuuden mestareita harrastuksen alkutaipaleen välineillä. Keskittymiskyvystä pitkien pelirupeaminen aikana huolehtii ED –energiajuomat. .

Kevään ajan pelataan päivittäin

Pysyvä pelitila mahdollistaa laajan kirjon tapahtumia. Skanssissa tullaankin näkemään kisakatsomoja, pelikokeiluja ja –julkistuksia, kilpapelien valmennuksia sekä tietysti eritasoisia turnauksia Grail Groupin järjestämänä. ”Harvemmin villimmästä päästä olevat ehdotukset toteutuvat näin hienolla tavalla.” kertoo Kalle Koskela, toinen Grail Groupin perustajista. ”Toki ilmainen pelitila huippulaitteilla vaatii suosiolliset kumppanit, suurkiitos heille.”

Aina toukokuun loppuun asti Skanssin toisessa kerroksessa sijaitseva Pelitila palvelee kävijöitä päivittäin. Viikolla pelataan iltaisin 14-20 ja viikonloppuna 11-18 välillä. Käytössä on 24 peli-PC:tä ja neljä PlayStation 4 -konsolia peleineen. Parhaimmilla vermeillä varustettu Tiimihuone on varattavissa esimerkiksi seuroille, yhdistyksille, nuorisotoimille sekä yrityksille erillisen sopimuksen mukaan. Trustin shop-in-shopista saa mukaansa laadukkaat laitteet edullisesti. Kahvilanurkassa on mukava hengata kavereiden kanssa tai jännittää katsomossa e-urheiluturnauksia.

Kauppakeskukselle erilainen vetovoimatekijä

Skanssi on jo pitkään tarjonnut pelejä hyödyntäviä tapahtumia kävijöilleen. Nyt ensimmäistä kertaa on aiheen ympärille luotu pysyvä vetovoimatekijä. ”Koetamme aina löytää uusimmat ja luovimmat ratkaisut asiakkaiden viihtymiseen.” Maarit Hurme, Skanssin Kauppakeskuspäällikkö, jatkaa aiheesta: ”Pelaaminen on harrastuksena yleistynyt ja kilpapelaaminen on varteenotettava urheilulaji, haluamme tarjota kaikille mahdollisuuden kokeilla tätä.”

Lue lisää osoitteessa www.pelitila.fi tai ota suoraan yhteyttä:

Niklas von Schöneman
Markkinointipäällikkö +358503400579
niklas@grail.gg

Maarit Hurme
Kauppakeskuspäällikkö

maarit.hurme@cbre.com

Skanssi on Turun modernein ja viihtyisin kauppakeskus neljän kilometrin päässä Turun keskustasta. Talosta löytyy merkittävä määrä muotia, sporttia ja vapaa-ajan tuotteita sekä lastenvaatteita. Viihtyisä ravintolamaailma tarjoilee modernia ruokaa salaateista burgereihin, gourmetsuklaaseen ja italialaiseen jäätelöön. www.skanssi.fi

Grail Group Oy