”Suora lähetys” – kiehtova uutuus Kirjalla kuntoon -kampanjassa

Kouvolalainen toimittaja ja lyhytterapeutti Katariina Hakaniemi on julkaissut kolmannen kirjansa, jonka nimi on Suora lähetys (Reuna). Hakaniemi kuvailee sitä helposti lähestyttäväksi arkifilosofiseksi teokseksi. Se on hänen mukaansa kirjoitettu kaikille, jotka toisinaan kaipaavat näkymätöntä kannustajaa korvanjuureensa.

— Kirjan tarkoituksena on muistuttaa siitä, että koska elämä on suora lähetys, moneen asiaan ennättää vielä vaikuttaa, Hakaniemi sanoo.
Suora lähetys on myös hyvin omakohtainen kirja. Sen kantavia teemoja ovat turha murehtiminen ja siitä irti pyristely sekä opiksi ottaminen parisuhdeasioissa. Lisäksi kirjassa käsitellään 50-vuotiaan naisen näkökulmasta aikuiseksi kasvamisen illuusiota, unelmoinnin ja myönteisen palautteen tärkeyttä sekä irti päästämisen iloa ja kipua.

Tarinoita tukevat kouvolalaisen Veera Miettisen hyväntuuliset kuvitukset.

Kirja on osa Kirjalla kuntoon –kampanjaa, jota vietetään tammikuussa 2019. Kustannusyhdistysten ja Kirjakauppaliiton yhteinen kampanja nostaa hyvinvointikirjoja esiin niiden psyykkisten ja fyysisten hyvää tekevien vaikutusten vuoksi.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: Katariina Hakaniemi, katariina.hakaniemi@hotmail.com, puh. 040 587 1113
tai kustantaja Tarja Tornaeus, tarja.tornaeus@reunalla.fi, puh. 0500 610 762

Arvostelukappaleet: tilaukset@reunalla.fi tai Reunan kirjakauppa puh. 040 578 8049