Terhi Espo kirjamessujen tuottajaksi

Artesaani-ohjaaja Terhi Espo on nimitetty Kymi Libri -kirjamessujen tuottajaksi. Hän aloitti työnsä maaliskuussa Kulttuuritalo Wanhalla Rautakaupalla Myllykoskella.

Kymi Libri järjestetään ensimmäistä kertaa 18.–21. heinäkuuta 2019 ja tapahtumaan odotetaan 7 000 kävijää. Tapahtumapaikkoja ovat päänäyttämön, Wanhan Rautakaupan gallerian ja kirjahallin, lisäksi mm. Stora Enson Tehtaankerho Inkeroisissa, Anjalan kartano, Anjalankosken teatteri ja ravintola Vanha Viiala Myllykoskella. Kymijoella järjestetään kirjailijoiden Mika Hentunen, Tarja Jussila ja Ulla-Maija Sievinen vetämiä teemaristeilyjä.

Terhi Espolle voi ilmoittautua talkoolaiseksi messuille mm. kirjamyyntiin ja kahvilatyöhön sekä esimerkiksi tarjota kotimajoitusta kirjailijavieraille ja apua kuljetuksissa. Puh. 040 818 5502 ja sähköposti terhi@kymilibri.fi.

Kulttuuritalo Wanha Rautakauppa, Reunan kirjakauppa ja kirjakahvila, Myllykoskentie 9, avoinna ma-to 12-18, pe 11-16.

Lisätiedot: PRO Kaakon kirjamessut ry / Tarja Tornaeus, puh. 0500 610762, tarja.tornaeus@reunalla.fi