Grail Group Oy

TURUN JOKIRANNAN HÄMÄHÄKKITONTIN VALTAA KESÄLLÄ AURA QUEST

Turun jokirannassa, Hämähäkkitontilla nähdään 8.-9.6 täysin uudenlainen pelifestari – Aura Quest. Tapahtuma sisältää pelejä, musiikkia, tubettajia, urheilijoita, julkkiksia, hyväntekeväisyyttä ja paljon muuta. Kaikki tämä kesäisen viihtymisen ja armottoman fanituksen välissä!

Pelejä, hyväntekeväisyyttä ja julkisuuden henkilöitä

Aura Quest pyörähtää käyntiin lauantaina 8.6 ja aloittaa päivänsä hyväntekeväisyys turnauksella Counter Strike: Global Offensive pelissä. Saman päivän aikana nähdään myös lavalla näytösottelu, kun Artturi Lehkosen (Montreal Canadiens) joukkue koostettuna urheilijoista, vaikuttajista ja yhdestä onnekkaasta Aura Questin #klippikisan voittajasta kohtaa Joel Harkimon luotsaaman julkkisten Team Fiascon. Loppupäivästä on tapahtumavierailla mahdollisuus tavata idoleitaan ja päästä pelaamaan heidän kanssa lempipelejään.

Tapahtuma-alue kaikille ja pelejä jokaiselle

Aura Questin sunnuntai on päivä jokaiselle, joka on joskus halunnut haastaa itseään kotisohvan pelailun lisäksi. Päivä tarjoaa kaikille avoimen, King of the Hill -tyylisen, NHL turnauksen ja 1v1 -turnauksen FIFA:a, jossa pääset haastamaan suomen pelin huippuja. Pitkin päivää pelataan myös Kanaliigan yhteisöllistä Counter Strike: Global Offensive -turnausta.

Älä jää paitsi alkukesän siisteimmästä tapahtumasta, vaan tule paikalle!

Lisätietoa tapahtumasta löydät osoitteesta www.auraquest.info tai ota yhteyttä:

Niklas von Schöneman

Markkinointi ja PR